serveis
serveis on-line o telefònics

Serveis amb una subscripció annual la qual inclou: consultes, assessoria, solucions remotes puntuals, tutorials a la web, subscripció a un blog amb informació d’Apple, butlletí de notícies interessants (newsletter trimestral).

120€ ANNUALS

Aquesta tarifa no inclou atenció presencial ni actualitzacions on-line.

iu-4
serveis a domicili

Desplaçament al domicili del client per recollir la màquina a reparar/actualitzar o per resoldre problemes informàtics, actualitzar o instal·lar software o impartir coneixements. També pot ser on-line sempre que aquest servei sigui possible.

30€ fins a 2 hores

Aquesta tarifa inclou atenció presencial, actualitzacions on-line. i recollida de la màquina si s’escau.

La dinàmica del servei la triarà cada usuari abans d’executar-la, fent una transferència al compte corrent
ES36 0081 0900 8500 0366 3778
especificant el tipus de servei: Servei on-line o Servei a domicili

En el cas de la subscripció, funcionarà per anys naturals [10€x12 mesos], el que vol dir que la transferència al demanar el servei serà els mesos que manquin fins al desembre per 10€ (inclòs el mes en curs).

En el cas del servei a domicili s’haurà de fer un ingrés de l’import del servei triat. En cas de dubte, feu una trucada al telèfon 691 791 205 o escriviu al correu estudi@estudi.cat.

L’I.V.A. va inclòs en els preus que es publiquen a la web. En cas de voler factura només cal demanar-la.

+ info

serveis on-line o telefònics

Tot tipus de consultes i assessorament telefònic.
Solucions de petits problemes mitjançant una connexió remota.
Subscripció als tutorials de la web, a la pàgina:video-tutorials
Subscripció al blog Passerell a la Xarxa amb informació d’Apple: Passerell a la Xarxa
Butlletí de notícies interessants (newsletter trimestral): Món Mac

serveis a domicili

Desplaçament al domicili del client per recollir la màquina a reparar/actualitzar.
Desplaçament al domicili del client per retornar la màquina reparada/actualitzada
Desplaçament al domicili del client per resoldre problemes informàtics, actualitzar o instal·lar software.
Desplaçament al domicili del client per Impartir coneixements.
També pot ser on-line sempre que aquest servei sigui possible.